جلســه انصــارالمهــدی(عج)

مهــربــانم! عـــالـم از تـوسـت ... غـریبـــانـه چـــرا میــگـردی؟

جلســه انصــارالمهــدی(عج)

مهــربــانم! عـــالـم از تـوسـت ... غـریبـــانـه چـــرا میــگـردی؟

جلســه انصــارالمهــدی(عج)

خــوش آمـدید.

جلسه فرهنگی مذهبی انصارالمهدی(عج)
سلسله نشست های صمیمی ویژه جوانان در زمینه های:
اجتماعی، سیاسی، سبک زندگی

زمان: پنجشنبه ها
مکان: میدان امام حسین(ع) - 10 متری بلال - «مسجد بلال حبشی»

کانال جلسه فرهنگی مذهبی انصارالمهدی(عج) در تلگرام:
Telegram.me/Ansar_ElMahdi

طبقه بندی موضوعی
بسمه تعالی


چگونه می توان از این واقعیت گذشت که امروزه در جبهه فرهنگ دست های پلیدی منتظر غفلت من و شمای مسلمان است تا قلب بایر نوجوان و جوان آینده ساز مملکت اسلامی را با بذر بی دینی و بی بند و باری پر کند.

بر همین مبنا خدمتگزارانی در مسجد بلال و جلسه انصار المهدی(عج) احساس مسئولیت کرده و پا در این عرصه خطیر و پر دغدغه گذاشته اند تا انشاالله قلب جوان ایرانی مکان چیزی جز بذر اسلام و معارف اهل البیت نباشد.

جلسه انصار المهدی(عج) که در سال 1382 توسط جمعی از بچه های مسجدی و با مسیولیت آقای جواد رمضانی تاسیس شد امروزه روز نیز در سنگر مسجد بلال حبشی به اقدامات فرهنگی و مذهبی خود ادامه می دهد.

جلسه به جهت استقبال نو جوانان و کودکان از جلسه و هم چنین خدمت گزاری بهتر به نو جوانان قرانی در سال 1390 به سه جلسه تقسیم شد که مختصری از شاخصه های این سه جلسه در ادامه امده است:

1 - حفظ و مفاهیم: که پذیرای اعضایی از 9 تا 11 سال است و در این جلسه به اموزش رو خوانی و روانخوانی و تجوید و حفظ موضوعی ایات قران اهتمام ورزیده شده.

2 - جلسه نو جوانان: اعضای این جلسه که در رنج سنی 12 تا 16 سال قرار دارند در این جلسه با فنون سخنرانی و احکام و معارفی از قرآن و نهج البلاغه آشنا می شوند.

3 - جلسه جوانان: اعضای این جلسه که از جوانان برجسته و موفق منطقه بلال هستند در عر صه های سیاسی و فرهنگی و مذهبی و با محوریت کتاب مفاتیح الحیاة به کسب معارف می پردازند

خدمتگزاران جلسه به جهت انجام وظایف به نحو احسن از هرگونه انتقاد و پیشنهاد و کمک فعالان عرصه فرهنگ و مذهب استقبال می کنند.

و من الله التوفیق

کانال جلسه فرهنگی مذهبی انصارالمهدی(عج) در تلگرام:
Telegram.me/AnsarElMahdi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">